ایکس ویژن

بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

Filter
تنظیم جهت صعودی

موارد ۱-۱۲ از ۱۴

صفحه‌ی
تعداد در صفحه
مشاهده به عنوان مشبک لیست
  1. بک لایت 43 اینچ ایکس ویژن مدل 43XS410
    Rating:
    0%
    ‎۵۵۰,۰۰۰ تومان
    افزودن به مقایسه
  2. بک لایت 42 اینچ ایکس ویژن مدل XW4220
    Rating:
    0%
    ‎۵۴۵,۰۰۰ تومان
    افزودن به مقایسه
  3. بک لایت 40 اینچ ایکس ویژن مدل ME-4021
    Rating:
    0%
    ‎۴۵۰,۰۰۰ تومان
    افزودن به مقایسه
  4. بک لایت 32 اینچ ایکس ویژن مدل 32XS450
    Rating:
    0%
    ‎۳۴۰,۰۰۰ تومان
    افزودن به مقایسه
  5. بک لایت 32 اینچ ایکس ویژن مدل 32XS420
    Rating:
    0%
    ‎۲۹۵,۰۰۰ تومان
    افزودن به مقایسه
  6. بک لایت 24 اینچ ایکس ویژن مدل 24XS450
    Rating:
    0%
    ‎۱۹۰,۰۰۰ تومان
    افزودن به مقایسه
Filter
تنظیم جهت صعودی

موارد ۱-۱۲ از ۱۴

صفحه‌ی
تعداد در صفحه
مشاهده به عنوان مشبک لیست

تلویزیون‌های هوشمند جدید، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند که فراتر از تماشای تلویزیون معمولی است. یکی از این ویژگی‌ها که در سال‌های اخیر محبوبیت پیدا کرده است، سیستم‌های بک لایت تلویزیون هوشمند است. این راه‌حل‌های نورپردازی خلاقانه برای بسیاری از علاقه‌مندان به سینمای خانگی و بینندگان معمولی به یک ابزار ضروری تبدیل شده‌اند. برای نمونه، شما با خرید بک لایت تلویزیون ایکس ویژن می‌توانید از کیفیت تصویر عالی لذت ببرید و یک سینمای خانگی برای خود داشته باشید.

آشنایی اولیه با بک لایت و کاربرد آن

نصب بک لایت در پشت تلویزیون نه تنها می‌تواند خستگی چشم را کاهش ‌دهد، بلکه کیفیت تصویر شما را نیز به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. فناوری قرار دادن منبع نور در پشت صفحه نمایش معمولاً به عنوان بک لایت شناخته می‌شود. اضافه کردن بک لایت در پشت صفحه نمایش، هرگونه مشکل رنگ یا کنتراست را از بین می‌برد. صحنه‌ها یا رنگ‌های تاریک، روشن شده و زنده‌تر و واضح‌تر به نظر می‌رسند.

قیمت بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

بک لایت‌ها در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه شده و هر یک ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. اندازه بزرگتر و ویژگی‌های بیشتر به معنی قیمت بالاتر است. به طور کلی، با در نظر گرفتن این عوامل باید گفت که هر یک از بک لایت‌های تلویزیون قیمت متفاوتی دارند.

نکات مهم قبل از خرید بک لایت برای تلویزیون ایکس ویژن

در صورت نیاز به بک لایت برای تلویزیون ایکس ویژن خانه خود، باید قبل از خرید به چند نکته توجه کنید. یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید بک لایت، کیفیت قطعه و دوام آن است. علاوه بر این، شما باید میزان کنتراست، اندازه نمایشگر تلویزیون، شدت و دقت رنگ، سطح روشنایی و قیمت محصول و نوع برند را هنگام خرید این محصولات در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که در صورت نیاز به خرید بک لایت برای تلویزیون ایکس ویژن منزل خود فقط به فروشگاه‌‌های معتبر حضوری یا اینترنتی مراجعه کنید.


چرا از سایت آگنیز باید بک لایت بخریم

سایت آگنیز، محصولات متنوعی از برندهای معتبر و خوشنام را عرضه کرده و محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. از مزایای خرید بک لایت ایکس ویژن از این فروشگاه می‌توان ارسال رایگان کالا و خدمات و پشتیبانی 24 ساعته سایت اشاره کرد. علاوه بر این، برای دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید بهترین محصول می‌توانید با کارکنان این فروشگاه تماس برقرار کرده تا یک انتخاب مطمئن و راحت داشته باشید.